سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط لیلی در 89/12/25:: 11:5 عصر

یک دانه ذرت قدرتی دارد عجیب ! . وقتی ظرف ذرت مکزیکی پسرک روی میز یکی از این تریاهای درپیت ، از همین هایی که بستنی و آب هویج و باقلوا و ذرت مکزیکی و بعضی های شان هم اسنک ? می دهند دست مردم آن هم به بهداشتی ترین شکل ممکن ! ? باشد و تو هوس کنی چند قاشق از آن بخوری و البته همه اش هم هوس نباشد ها ! ، یک دلیل دیگرش هم این باشد که می خواهی لیوان ذرت زودتر خالی شود و شما بروید دنبال بقیه ی کارهای تان ، بعد یکی ، فقط یکی از همان ذرت های کوچولو بیفتد روی روسری تان و بعد با سرعت نور سر بخورد روی چادر و بعد مانتوی نازنین تان و شما همین طور هاج و واج بمانید و به این فکر کنید که به همین سادگی باید هر سه تای شان را روانه ماشین لباس شویی کنید ، به قدرت یک دانه ذرت پی می برید و به این همه هماهنگی بیت ذرات عالم ایمان می آورید . جمع ذرت می شود ذرات ! باور کنید !


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 89/12/18:: 8:15 صبح

بچه ها آیینه اعمال ما هستند

من و باباش داشتیم کتاب می خوندیم . خوابیده بود توی اتاق ما . دیدم صداش نمیاد . خم شدم پایین تخت رو نگاه کردم دیدم این شکلیه !


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 89/12/15:: 4:50 عصر

هر سال ، اسفند ماه که از نیمه می گذشت زمزمه های " امسال چه کسی ، کی به اهواز خواهد آمد " آغاز می شد . قمی ها و مشهدی ها و تهرانی ها می آمدند . برنامه ی عمو علی ولی هیچ وقت مشخص نبود . به خاطر شرایط کاری اش هیچ چیز از قبل قابل پیش بینی نبود . معمولا - اگر می آمدند ! - فقط یکی دو روز اول فروردین اهواز بودند و بعد با عجله بر می گشتند تهران . طوری که خیلی وقت ها ما متوجه رفتن شان نمی شدیم .

 امسال ، هنوز اسفند ماه آغاز نشده بود که همه ی ما می دانستیم قرار است یکی دور روز اول فروردین را تهران باشیم . می دانستیم امسال و سالهای سالهای سالهای بعد - تا همیشه - عمو هیچ نوروزی را به اهواز نخواهد آمد . امسال ما مهمان اوییم . مهمان او و دوستان شهیدش .

اگر چه عمیقا می دانیم که او هر لحظه و هر کجا که بخواهیم حاضر است و در کنار ما ، ولی چشم های دنیایی مان عادت کرده بودند به دیدن روی زیبایش ، به دیدن لبخندهای همیشگی اش و به دیدن آن قامت رشید و استوارش .

خداوندا دل های مان را بر دوری اش صبور گردان و شفاعتش را در آن دنیا نصیب مان .

آمین


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 89/12/12:: 8:34 صبح

محققان متوجه شدند بهترین روش برای کاهش استرس یک پدر این است که بخشی از کارهای خانه را به عهده بگیرد و در این مورد با همسرش همکاری کند . کارهای ساده‌ای مانند اتو کشیدن لباس‌ها ، درست کردن صبحانه و کمک به کودکان در انجام تکالیف مدرسه ، همه می‌توانند تاثیر شگرفی روی روحیه مردان داشته باشند .

دقت داشته باشید محققان در این مقاله ی سراسر کذب ، به چه کارهایی می گویند کارهای ساده ! 

ما اعتراض داریم !  


کلمات کلیدی :