سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط لیلی در 91/11/30:: 5:14 عصر

مشغول دادن گزارشِ بریده شدن دست ها و سرهای خانم ها برای دزدین طلاهای شان، به دوستش بود. همین طور که اجناس غرفه اش را تماشا می کردم گفتم:« همین است که قرآن قرن ها پیش به زن ها گفته زینت های شان را بپوشانند». در جوابم گفت:‌«نه قبلا این طور نبود! حالا که طلا این قدر گران شده اوضاع هم این طور شده!». گفتم: «این که می گویند قرآن برای همه ی عصرهاست همین است دیگر. هر زمان به شکلی تعبیر می شود.»

طوری نگاهم کرد که انگار توی دلش داشت می گفت:« الکی این ها را به هم ربط نده!»


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 91/11/25:: 1:26 عصر

دیدین این دختر و پسرهایی رو که به هم علاقه مند می شن؟ اول از یه نگاه شروع می شه و علاقه کمتره،‌ بعد همین طور بیشتر و بیشتر می شه و کار به جایی می رسه که دیگه نمی تونن بدون همدیگه نفس بکشن. الان من تو یه همچین وضعیتی گیر کردم!

پسر چهار سال و نه ماهه م روز به روز داره عاشق تر می شه و من واقعا نمی دونم باید چیکار کنم؟ سال دیگه باید بره پیش دبستانی ولی عشقش داره هر روز عمیق تر و شدیدتر و داغ تر می شه. چنان زل می زنه تو چشمام و عاشقانه می گه خیلی دوستت دارم که مشخصه برای مدرسه رفتنش باید منتظر یه پروژه ی سنگین جدایی حسام از مادر باشیم. البته من به معجزه هم ایمان دارم! بله! پوزخند


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 91/11/14:: 3:29 عصر

شنیده بودم برای بهتر شدن درد کمر بهتره به پهلو بخوابیم، پاهامون رو تا جایی که می شه توی شکم جمع کنیم و دست هامون رو بین پاهامون بگذاریم. امتحان هم کرده بودم، موثر بود.

جایی خوندم برای جلوگیری از قوس کمر نباید به پهلو بخوابیم. باید طاق باز بخوابیم و یک سری حرکات کششی هم توصیه کرده بود.

حالا بین درد کمر و قوس کمر کدومش رو باید انتخاب کنیم؟! نمی دونم!


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط لیلی در 91/11/2:: 10:48 صبح

روان شناس ها می گویند وقتی عصبانی هستید از واژه های «هیچ وقت» و «همیشه» استفاده نکنید. با استفاده از این عبارت ها همه ی مهربانی ها و محبت های طرف مقابل را زیر سئوال می برید. این مطلق نگری، حس بدی در او به وجود خواهد آورد.

  • هیچ وقت با روی خوش وارد خانه نمی شوی.
  • هیچ وقت مرا درک نمی کنی.
  • همیشه لباس ها کثیف هستند.
  • همیشه غذا بی نمک است.

چند روز پیش در حالی که مشغول تست کردن یکی از امکاناتِ بی نهایتِ! موبایلم بودم همه ی اس ام اس های گوشی را فرستادم روی هوا. فقط برای از دست دادن اس ام اس های روزهای جمعه ی عطیه و اس ام اس های عاشقانه ی تو افسوس خوردم. اعتراف می کنم که متن همه ی اس ام اس های عاشقانه ات از خاطرم رفته بود. هیچ کدام شان یادم نمی آمد، جز یکی. آخرین اس ام اسی که فرستاده بودی. نه به این خاطر که آخری بود. به این خاطر که یک کلمه ی جادویی توی نوشته ات بود. نوشته بودی:

hamishe asheghetam

و شیرینی این اعتراف به ابدی بودن عاشقی ات چیزی نیست که با زدن کلید اشتباهی بشود فرستادش روی هوا!

استفاده از hamishe، همیشه بد نیست.

...........................................................................................

این هم نظر دین درباره ی مطلق نگریِ منفی!، قابل توجه خانم ساقی رضوان :)

 پیامبر(ص) فرمودند: اگر زنی به شوهرش بگوید من که از تو خیری ندیدم از روزی که آمدم خانه تو هیچ خیری ندیدم، همه اش اذیت و مشکلات بوده است و با بدبختی ساخته ام و این حرف ها را بزند تمام اعمالش را ضایع کرده است. قرآن خوانده، نماز خوانده، عبادت کرده، زیارت کرده، وقتی بگوید من هیچ خیری از تو ندیدم اعمالش را از بین برده است. (لینک کامل مطلب)


کلمات کلیدی :