سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط لیلی در 89/6/28:: 3:48 عصر

چای دم کن... خسته ام از تلخی نسکافه ها

چای با عطر هل و گلهای قوری بهتر است

یه جایی این داستان رو کمی مفصل تر از چیزی که الان اینجا می نویسم خوندم : یه روز یه دختر کوچولو وقتی می بینه خواهرش سر و ته سوسیس رو میزنه و بعد اونو سرخ می کنه ازش می پرسه چرا داری این کارو می کنی ؟! خواهره می گه نمی دونم ! من می بینم مامان همیشه همین کار رو  میکنه و من ازش یاد گرفتم . دختره می ره از مامانش می پرسه شما چرا سر و ته سوسیس رو می زنی ؟ مامانه می گه نمی دونم دخترم ! من از مامانم این کار رو یاد گرفتم . دختر کوچولو می ره و از مامان بزرگش میپ رسه شما چرا سر و ته سوسیس رو می زنی و بعد سرخش می کنی ؟! مامان بزرگه می گه : عزیزم من یه ظرف دارم که همیشه توی اون سوسیس سرخ می کنم ، چون ظرفم کوچیکه همیشه مجبورم سر و ته سوسیس رو بزنم !!!!!


داستان خیلی از کارهای ما هم شاید همین باشه . حالا می خوام یه مثال بزنم . شاید خیلی از ما وقتی می خوایم برنج یا ماکارونی بپزیم اول آب رو بذاریم تا جوش بیاد و بعد برنج و ماکارونی رو بریزیم توی قابلمه . در حالی که اگه مامانهای ما یا مادر بزرگ هامون این کار رو می کردن یه دلیل داشته و اون هم نوع برنج و ماکارونی بوده که اون موقع استفاده می کردن . الان ماکارونی ها مثل لاستیک می مونه و هیچ طوری نمیشه اگه شما از همون اول ماکارونی رو بریزین توی قابلمه و بعد روش آب بریزین و زیر قابلمه رو روشن کنین . همینطور برنج های خارجی و یا ایرانی های درجه 1 . حالا اگه برنج تون از نوع نیم دانه یا برنج هایی باشه که زود له میشه و یا ماکارونی تون از نوع اعلا نباشه خب داستان چیز دیگه ست . ولی اگه همیشه برنج دونه بلند می خرید ، یا همیشه ماکارونی هایی با مارک های مطمئن استفاده می کنید دیگه نیازی نیست کلی وقت خودتون و انرژی سوخت رو حروم کنید . این روش رو تجربه کنید . من بهتون اطمینان می دم که غذاتون خراب نمی شه !


 حالا می خوام یه دستمال بسیار عالی به اسم ناژه رو  بهتون معرفی کنم که اگه تا حالا نداشتین حتما در اولین فرصت یکی تهیه کنید . عکس اش رو در ادامه مطلب می ذارم . می تونید اون رو از سوپرمارکت های بزرگ تهیه کنید . این دستمال در دو نوع «مخصوص شیشه » و « برای همه ی سطوح » موجوده . اونی که مخصوصی شیشه ست فوق العاده ست و شما را از هر نوع شیشه شور و مواد شوینده ی دیگه بی نیاز می کنه . از اون می تونید برای تمام سطوح براق مثل آینه ،‏ کابینتهای فلزی ، کفپوش ، تلوزیون و مانیتورهای ال سی دی که با هیچی تمیز نمی شن و هر چیز دیگه ای که قراره برق بزنه استفاده کنید .

شعر بالا هم هیچ ربطی به پست نداره . فقط ازش خوشم اومد گفتم بذارم اینجا شما هم لذت ببرید . بر خلاف ادعاهای قبلی م اعتراف می کنم که اینجا نه تنها خانومانه ست بلکه بسیار هم  «فول خانومانه » ست !!! و اتفاقا بنده هم بسیار خرسندم از این موضوع !  


کلمات کلیدی :